Využívate komerčné donáškové platformy na dovoz potravín či tovaru dennej potreby?

42 % Občas, napríklad keď mi niečo chýba

Roman Fila, výkonný riaditeľ, Wisdom Factory, s.r.o. , Bratislava
Zatiaľ zriedkavo, každopádne pozorujem na svojom okolí aj sebe výrazne stúpajúcu tendenciu.

Ivan Košalko, prezident, Podnikateľská aliancia Slovenska
Výnimočne si dám priviezť obed alebo večeru.

Andrej Viceník, člen predstavenstva a vrchný riaditeľ Divízie firemného bankovníctva, VÚB
Šetrí mi to čas a aj peniaze. Nakúpim naozaj iba to čo potrebujem. Reklamný smog menej rozptyluje.

Milín Kaňuščák, konateľ, Kami Profit, s.r.o., Bratislava
Som konzervatívny  a potraviny mám nablízku, preto uprednostňujem nakupovanie v obchode. Plánujem však racionalizovať  svoje návyky a viac využivať donáškové služby chce to ale zvýšené plánovanie.

Marián Ráno, riaditeľ, Solidita, s.r.o., Bratislava
Občas si objednám cez donáškovú platformu obed najmä keď nestíham ísť do reštaurácie, alebo keď je zlé počasie. Funguje to spoľahlivo ako hodinky, avšak cena je dosť vysoká, preto to nepoužívam na dennej báze.

Jana Venhartová, riaditeľka, Potravinárska komora Slovenska
Donáška potravín prostredníctvom e-commerce predstavuje rastúci potenciál ďalšieho predajného kanála aj pre potravinárske spoločnosti. Samozrejme, v prípade potravín je potrebné dodržať prísne predpisy na zachovanie ich bezpečnosti až do momentu dodania spotrebiteľovi, vrátane dodržania teplotného reťazca pri mrazených a chladených potravinách. Z pohľadu nákladovosti je pre potravinárov výhodnejšie ako vlastný e-shop spolupráca s existujúcou overenou platformou predaja potravín.

Andrej Révay, prezident, Slovenská asociácia podnikových finančníkov

Anna Hudáková, business & HR consultant

Gabriela Homolová, konateľka, Homola, s.r.o., Bratislava 

Ján Sabol, člen, Generálna rada Združenia podnikateľov Slovenska

Jozef Bojčík, konateľ, Medi Cool, s.r.o., Košice

Martin Kultan, generálny riaditeľ, Dôvera zdravotná poisťovňa, a.s.

Martina Mundierová, CEO, MST Partners, s.r.o., Bratislava

Miroslav Kunsch, generálny riaditeľ, IPESOFT spol. s r.o.

Ondrej Smolár, predseda predstavenstva, Soitron

Pavol Múdry, dlhoročný člen, IPI Slovensko 

Peter Dostál, generálny riaditeľ a predseda predstavenstva, Aliter Technologies, a.s., Bratislava

Roman Berger, výkonný riaditeľ, Niké

Štefan Mácsadi, predseda, COOP Jednota Nové Zámky

Vladimír Kupčo, CEO, VNET, a.s., Bratislava 

31 % Nikdy, stále nakupujem v bežných obchodoch

Dušan Elko, managing partner, SAM Headhunting Slovakia
Hoci chápem, že aj online nákup potravín sa v budúcnosti stane bežným štandardom ani ja osobne neviem zmeniť zvyk nakupovať vybrané komodity osobne a podľa toho čo v danom momente potrebujem.

Marek Polic, garant projektov, KROS a.s.
Ešte som to nevyskúšal a zatiaľ necítim ani potrebu. Obľúbené obchody mám veľmi blízko bydliska a nie je problém ísť osobne.

Martin Volek, riaditeľ, Volis International
Donášku jedla z reštaurácii si objednávam. Potraviny zatiaľ nie. V tomto som zatiaľ konzervatívny. Preferujem keď si môžem vybrať potraviny z regála osobne a v čase ktorý mi vyhovuje.

Anton Šnegoň, konateľ, Battal

Branislav Panis, generálny riaditeľ, Slovenské národné múzeum

Drahoslava Kovárová, konateľka, VerbaLex, s.r.o., Bratislava

Elena Kráľovenská, konateľka, Keis Media, s.r.o., Bratislava

Ján Majerský, managing director, Proma

Ján Ondruš, CEO, G. Lehnert, k.s., Bratislava

Jaroslav Mervart, riaditeľ, Chemosvit

Jaroslav Šedivý, generálny riaditeľ a predseda predstavenstva, Danfoss Power Solutions, a.s.

Miloš Gloznek, projektový manažér, ŽSR

Miloš Vašek, generálny riaditeľ, Dexis Slovakia, s.r.o., Vráble

Miroslava Michalíková, výkonná riaditeľka, Produkcia

Ondrej Laciak, riadiaci partner, Laciak & Co.,s.r.o., Bratislava

Peter Markovič, dekan, Fakulta podnikového manažmentu EU v Bratislave

Peter Špoták, predseda predstavenstva, Maesta, a. s., Bratislava

Stanislav Kučírek, predseda, Slovensko-poľská obchodná komora

19 % Veľmi často, oceňujem ich nesporné výhody

Michal Hrabovec, prezident, Anasoft
Zredukovanie článkov distribučného reťazca môže čas dodania od producenta ku konečnému spotrebiteľovi výrazne skrátiť.

Hana Nováková, generálna riaditeľka, Envi-pak
Úspora neefektívne stráveného času je pre mňa motiváciou.

Boris Zovčák, COO, BOOTIQ
Posledný rok bol mimoriadne priaznivý pre rozvoj e-commerce a pod to samozrejme spadajú aj tieto služby.
Naša firma mala výrazný nárast zákaziek, kedy sme pomáhali klientom vytvoriť e-shopy, nastaviť logistické procesy alebo sme riešili digitálny marketing pre zvýšenie objednávok.  Moja odpoveď speje k tomu, že nepoznám nikoho vo svojom okolí, kto by dané služby nevyužil a neuľahčil si pandemický život.
Aj na základe dát od zákazníkov vidíme, že tieto služby sa stávajú plnohodnotný predajný kanál a biznisovo majú veľký potenciál.

Borek Simandl, riaditeľ, FINEP SK
Poměrně často využívám dovoz hotového jídla a uvítal bych v Bratislavě i širší nabídku dovozu čerstvých potravin, což považuji za velice komfortní způsob nakupovaní.

Miroslav Adamiš, riaditeľ, generálne riaditeľstvo pre preklad, Európska komisia
Je to praktické veľmi to využívam a oceňujem.

Ivo Krpelan, CEO, PeWaS
Donášku jedla používame prakticky na dennej báze a to ako doma, tak aj vo firme. Často touto formou nakupujeme aj potraviny a pravidelne už takmer všetko, čo sa dá prostredníctvom internetu rýchlo a jednoducho nakúpiť a nechať si priviezť až k dverám.

Andreas Kreutz, konateľ, Tailor Made, s.r.o, Bratislava

Martin Sukupčák, konateľ, BCI-S&T, s.r.o., Žilina - Považský Chlmec

Mikuláš Gazda, predseda predstavenstva, AGENDY, a.s., Vranov nad Topľou

Tomáš Jančo, generálny riaditeľ, Pantheon Technologies, s.r.o., Bratislava

8 % Prakticky vždy, zvykol som si na tento spôsob

Peter Stadler, generálny riaditeľ a predseda predstavenstva, Wealth Effect Management
V zásade zmena nenastala, nakoľko som dané služby využíval už aj predtým.

Ivana Molnárová, generálna riaditeľka, Profesia.sk
Pre mňa v rámci pracovného vyťaženia je to výborná služba a veľmi som ju ocenila.

Dennis Fino, CEO, Barney Studio
Online potraviny si objednávame pravidelne, keďže jedným z našich klientov je veľký online supermarket. Objednávať si potraviny a produkty dennej spotreby online je fantastický šetrič času a nevieme si ho vynachváliť. Doma aj vo firme.

Roman Kučák, CEO & co-founder, Anodius
Je to tzv. „new normal“. Zvykol som si na to a do obchodov už takmer nechodím.