Spolu s ďalšími členmi manažmentu v polovici decembra odcestuje do Pekingu rokovať s čínskymi touroperátormi a zástupcami tamojších leteckých spoločností o možnosti a podmienkach vytvorenia pravidelného spojenia s Bratislavou v priebehu budúceho roku.

Malo by ísť o zatiaľ nestanovený týždenný počet letov najmä pre čínskych cestujúcich, ktorý sa bude spolu s termínom začiatku letov konkretizovať na ďalších rokovaniach.

Pretože z názvu spoločnosti Air Cargo Global vyplýva, že ide o nákladného dopravcu, jej divízia pre osobnú dopravu vstúpi na trh pod novým obchodným názvom.

Lietať by sa malo úspešným dvojmotorovým Boeingom 767, ktorý vstúpil do komerčnej premávky v roku 1982 a postupne prišlo ma trh šesť veľkosťou odlišných a modernizovaných variantov.

Model 767-400ER môže vziať na palubu až 375 cestujúcich, ak má na palube iba jednu triedu. Vyrobených bolo doteraz 1 082 kusov a americký výrobca má ešte objednávky na 80 ďalších.

Lieta u mnohých významných svetových spoločností, šesť má vo flotile napríklad aj Austrian Airlines. Týmto typom začala nedávno lietať z Pekingu do Prahy čínska spoločnosť Hainan Airlines.