Pri tržbách z internetového predaja, ktoré dosiahli 31 miliónov dolárov, ide o rekordný zárobok. Zvyšných päť miliónov predstavujú príjmy z predaja lístkov v obmedzenom okruhu vybraných kín, ktoré film napriek vyhrážkam uviedli.
Sony Pictures sa po vyrobení paródia na severokórejského vodcu Kim Čong-una stala terčom rozsiahleho počítačového útoku. Hackeri, za ktorými bol podľa amerických vyšetrovateľov Pchjongjang, sprístupnili verejnosti tajné materiály firmy a pohrozili teroristickými útokmi na kiná, ktoré film premietnu.
Veľké reťazce kín sa potom rozhodli, že film neuvedú. Spoločnosť Sony Pictures ho po počiatočnom zdráhaní umiestnila na internete. Medzitým si film požičalo, stiahlo či kupilo 4,3 milióna ľudí.
Film sa tiež momentálne premieta v 558 kinách, namiesto pôvodne plánovaných 3-tisíc sál veľkých multikín.
Najprv sa síce zdalo, že je film na odpis, ale teraz sa po veľkom rozruchu a aj napriek nepriaznivým recenziám približuje k návratnosti vložených prostriedkov. Sony Pictures komédiu vyrobila za 44 miliónov dolárov.