Samotný messenger mal viac ako 300 tisíc aktívnych robotov. Facebook messenger je treťou najpoužívanejšou aplikáciou na komunikáciu na svete a má až 68% používateľov, ktorí zároveň používajú aj inú aplikáciu.

Ak si to porovnáme so zvyškom trhu, prieskumy hovoria o tom, že až 71% používateľov si odstráni aplikáciu do 90 dní od stiahnutia. Dôležitým aspektom je aj to, že zasielanie správ je v poslednej dobe najlepšou možnosťou, ako komunikovať s firmou.

Podľa týchto čísel je jasné, že naše spotrebiteľské správanie na Facebooku sa zmenilo. Prestali sme postovať každé naše raňajky a komentovať všetko, čo sa na Facebooku mihlo. Namiesto toho sme začali na FB sledovať firmy, zaujímavé osobnosti, začali sme nakupovať a brať ho ako povinnú jazdu pre všetky firmy. Používame ho na komunikáciu s priateľmi, kolegami či na telefonovanie a postupne sa učíme aj na komunikáciu s chatbotmi a nakupovanie.

Nie je teda prekvapením, že podľa prieskumu spoločnosti Oracle chce takmer 80% spoločností zaviesť chatbota už počas roku 2020.

Najväčšou výhodou Facebook messenger botov je to, že sú jednoduchí pre používateľa. Nie je nutné si sťahovať aplikáciu navyše, hľadať informácie na webe či hodiny čakať na odpoveď, ktorú potrebujete ihneď. Zároveň Facebook messenger bot je lacnejším riešením, ako programovanie aplikácie.

Faktom je, že používatelia sú leniví a čo je lepšie, ako to, že im stačí stlačiť jedno tlačidlo na to, aby s vami začali komunikovať.

Tak si to zhrňme, čo všetko hovorí v prospech Facebook messengera:

Ilustračné foto.
Zdroj: Chatbotech
Ilustračné foto.

Plánujete založiť Facebook messanger bota aj pre vašu stránku? Spoločnosť Chatbotech vám s tým veľmi rada pomôže.