Myslíme tým najmä lekárov, sestričky, ľudí na úradoch či predavačov v potravinách, ktorí sú vo vyššom ohrození, ako my ostatní. Denne sa stretávajú s množstvom ľudí a musia priamo čeliť ich náladám a správaniu.

Na druhej strane, tej onlinovej, sú ľudia, ktorí rovnako musia zvládať správanie ostatných, no nie je ich vidieť. Najčastejšie to sú zamestnanci zákazníckeho servisu jednotlivých firiem. Určite poznáte ten pocit, keď si objednáte tovar, na ktorý čakáte a čakáte, no nič neprichádza alebo príde niečo iné, ako ste si objednali. Vaša úvodná zlosť samozrejme smeruje na zákaznícky servis. Ako to zvládnuť a nezničiť pritom vašich zamestnancov? Vyskúšajte chatbota.

Chatbot je umelá inteligencia, ktorá vám odpovie na vaše otázky či sťažnosti ihneď. Je schopná sa učiť a nepodlieha stresu či zmenám nálad. Zároveň vie zbierať množstvo informácií z rôznych zdrojov, takže je schopná poskytnúť vám aktuálne a overené informácie.

Jedným z takýchto chatbotov je Korona chatbot, ktorého nájdete na Facebooku. Dokáže vám odpovedať na všetky otázky ohľadom vírusu, poskytne vám aktuálne čísla a štatistiky či informácie o nových uvoľňovacích opatreniach.

Chatbotom z trochu iného súdka je chatbot Týždenníka Trend, ktorý vám naopak veľmi rád poskytne aktuálne informácie o novinkách vo svete, pošle linky na zaujímavé články či spolu s vami nastaví vaše predplatné alebo témy, o ktoré sa najviac zaujímate.

Stretli ste sa už niekedy s chatbotom? Ak máte pocit, že nie, možno ste ani len nevšimli, že ide o robota. Chatboti totiž dokážu rozprávať ľudským jazykom, prejaviť emócie či komunikovať veľmi sofistikovane. Jedným zo spôsobov, ako môžete chatbota mať aj vo vašej firme je slovenská spoločnosť Chatbotech, ktorá sa zaoberá ich programovaním. Či už chcete mať chatbota na svojom webe, Facebooku či inej platforme, pre týchto šikovných programátorov to nebude žiaden problém. Uľahčite prácu svojim zamestnancom a využite ich čas na to, čo je prínosnejšie pre vás, vašu firmu ale aj pre samotných zamestnancov.