Na fenomén chladničkovej slepoty sa bližšie pozrela agentúra Ipsos v prieskume pre značku Hellmann's z portfólia koncernu Unilever. Uskutočnila ho vo viacerých krajinách, na Slovensku prebehol online vo februári na vzorke 510 respondentov.

Ľudia slepo prehliadajú potraviny v chladničke a odchádzajú od nej s pocitom, že v nej nie je nič na jedenie. Ignorujú tak množstvo stále kvalitných a dobrých potravín, ktoré by mohli skonzumovať. Namiesto toho chladničku zatvoria a objednajú si jedlo s donášku či skočia po rýchle občerstvenie.

Väčšina slepotu "nevidí"

Podobný scenár zažívajú sedemkrát týždenne

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa