Podľa správy z facebookovej stránky Ministerstva zdravotníctva SR z piatka 29. januára sa na Slovensku začala „ďalšia fáza očkovacej kampane.“ To znamená, že niektoré jej fázy sa už zrejme uskutočnili. O kampani sa však vie až teraz. Kedy, kde a ako prebehli údajné predchádzajúce fázy kampane, a z akých príčin sa nedostali na verejnosť? Bol dôvod ich utajiť? Ak áno, prečo? Určite sú to zaujímavé otázky, v marketingovej praxi je nezvyčajné robiť kampaň tak, aby sa o nej ľudia nedozvedeli.

Je dobré, že kampaň konečne začala. V súvislosti s pandémiou ľudia potrebujú počuť aj tému, ktorá má potenciál priniesť riešenie. Na rozdiel od iných krajín, ktoré sa starostlivo a precízne na očkovanie nielen pripravujú, ale ho aj realizujú, na Slovensku sa zdroje, energia a prostriedky primárne investovali a stále ešte investujú do uskutočňovania hračky, obsesie a fixnej idey premiéra Igora Matoviča – do plošného testovania, ktoré vládny lingvistický krúžok premenoval na skríning.

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa