Americký Úrad na ochranu spotrebiteľov vo finančnom sektore (CFPB) uviedol, že zamestnanci banky otvorili vyše 2 milióny bankových účtov a účtov pre kreditné karty, na ktoré pravdepodobne nemali oprávnenie od klientov. Vystavovali a aktivovali debetné karty a vytvárali osobné identifikačné čísla (PIN) bez toho, aby sa to oznámili zákazníkom. 

Agresívnu predajnú taktiku banky Wells Fargo zverejnil denník Los Angeles Times ešte v roku 2013. Nasledovala žaloba zo strany losangeleskej prokuratúry. 

Banka Wells Fargo vo vyhlásení uviedla: „Vyjadrujeme ľútosť a preberáme zodpovednosť za každý prípad, v ktorom zákazníci mohli dostať produkt, o ktorý nepožiadali.“ Banka ďalej uviedla, že refundovala 2,6 miliónov dolárov, ktoré dostala vo forme poplatkov za produkty, ktoré zriadila bez oprávnenia.