Porsche v úvode roka naznačovalo, že ho čaká rok zmien a vstup do novej éry. A vedelo, o čom hovorí. Na trh totiž plánovalo uviesť nový čisto elektrický model a konkurovať tak americkej automobilke Tesla.

Najväčšia výzva však nebola len tá technologická. Pre výrobcu športových a výkonných áut to znamenalo prepracovať koncept pohonov, ale najmä presvedčiť svojich lojálnych fanúšikov o tom, že vie čo robí.

Zacielili na mladú generáciu

Model nazvali Taycan. Pre Porsche je štartovacou čiarou k elektromobilite a môže len prekvapiť. Automobilka prednedávnom totiž odštartovala nielen úvodné ponuky na objednávky, ale aj samostatnú reklamnú kampaň, ktorej cieľom je priblížiť novinku od Porsche aj mladej generácii Y. Tá chce byť moderná, inovatívna, ekologickejšia a je produktívna.

Taycan oficiálne predstavia na jeseň na svetovej výstave vo Frankfurte, pričom prvé objednávky dodajú zákazníkom v 

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa