V roku 2017 spoločnosti po sérii neúspešných rokov v Spojených štátoch padali tržby, v Európe bol záujem len vlažný a v Ázii nedostatočný. Vo februári podal výkonný riaditeľ Frederic Cumenal výpoveď a nové duo v podaní Alessandra Boglia (CEO) a Reeda Krakoffa (kreatívny vedúci) mali čo robiť, aby čísla obrátili.

Mileniáli sú pre značky čoraz dôležitejší. Nie všetky štúdie sa zhodujú v ich spotrebiteľskom správaní, no zatiaľ to vyzerá tak, že do svadieb sa príliš nehrnú a diamanty v slávnej modrej krabičke tiež nie sú ich prioritou. Tiffany síce priniesol nové kolekcie moderných šperkov, no marketing ostal pri starej dobrej klasike.

Luxus náš každodenný

Nová vízia si mala ponechať punc luxusu, no ubrať z formálnosti diamantov. Tiffany zapojil do tvrdej hry o srdce zákazníkov známe tváre ako Zoe Kravitz, Kylie Jenner a speváčku Lady Gaga. Vo vizuálnej reklame vystúpili do popredia

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa