Od 16. decembra chce opäť predávať letenky. Český portál zdopravy.cz je však skeptický. Tvrdí, že letecká história prakticky nepozná jediný prípad, že aerolínie, ktoré kvôli ekonomickým problémom prestali lietať, by sa opäť vrátili do bežnej prevádzky. Tento rok už v Európe zaniklo osem aerolínií.

Aerolínie tvrdia, že jej problémy sa ťahajú ešte od teroristických útokov v rokoch 2015 a 2016 a pokusu o štátny prevrat, ktoré zapríčinili zmenšenie záujmu o leteckú dopravu. Vlani začali proces oživovania, firma sa dostala do zisku, ale to prišlo podľa top manažmentu príliš neskoro. Navyše, ďalšie náklady prinieslo aj tohoročné sťahovanie prevádzky na nové istanbulské letisko.

AtlasGlobal s osemnástimi airbusmi lietal do 24 miest v Turecku i v zahraničí. Dve lietadlá mal u svojej ukrajinskej dcéry AtlasGlobal UA, tie však okamžite stihli lízingové spoločnosti a ešte večer pristáli vo Francúzsku. Turci vlastnia aj charterové miniaerolínie s jedným lietadlom v Kazachstane.

AtlasGlobal vznikol pod názvom Atlasjet International Airlines v roku 2001. V tohoročnej letnej sezóne lietal aj chartery zo slovenských letísk do Antalye.