S modernizáciou a premenou predajní začala CBA Slovakia už vlani na jar. Odvtedy rebrandovala viac ako tretinu z celkových zhruba troch stoviek prevádzok. EI kúpila obchodný reťazec od podnikateľa Mariana Šufliarskeho mladšieho, definitívne nad firmou získala kontrolu začiatkom minulého roka.

„Na Slovensku sú viacerí obchodníci, ktorí prevádzkujú potraviny pod značkou CBA. Rozhodli sme sa pre zákazníka naše predajne odlíšiť,“ hovorí pre TREND.sk generálny riaditeľ CBA Slovakia Lukáš Mucha. Rebranding celej siete plánujú mať hotový do konca tohto roka.

Uletené potraviny

Pod novou značkou sa spoločnosť snaží komunikovať neformálne a veselo. „Sme najuletenejšie potraviny na slovenskom trhu s najuletenejšími akciami. Presne to isté čakajte aj od nášho Facebooku,“ píše na osobitnom facebookovom profile.

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa