1. Volty namiesto ľudí? Volkswagen (ne)zmení názov

Hoci sa sprvu zdalo, že krátko pred 1. aprílom by mohlo ísť o žart alebo cielenú marketingovú kampaň, viaceré zdroje potvrdzovali, že zmena názvu značky Volkswagen na Voltswagen môže byť realitou. Nakoniec sa zdá, že nejde o skutočnosť a opak je predsa len pravdou.

Mnohé zahraničné médiá v ostatných dňoch dokonca potvrdzovali z overených zdrojov, že zmena názvu sa má reálne udiať na vybraných trhoch, ako napríklad v Spojených štátoch. Vyplývalo to dokonca aj z tlačovej správy, ktorá sa začiatkom týždňa nakrátko a pravdepodobne omylom objavila na webovej stránke skupiny.

Hovorca americkej divízie Volkswagenu Brendan Bradley správu nechcel komentovať. Aktuálne je však čoraz viac zrejmé, že rozruch bol len marketingovým ťahom.

In this Tuesday, July 21, 2015 photo, a broken Volkswagen logo lies among other rusted car parts at the scene where Armando Garcia and his father, Armando Aguilar, remodel Volkswagen beetles in Mexico City. The last Volkswagen beetle came off the Mexican production line in 2003.  (AP Photo/Sofia Jaramillo)
Neprehliadnite

Top udalosti v automotive: Týždeň Volkswagenu a problémy s čipmi

Zmena názvu by však mohla byť dobrým predajným krokom, keďže Volkswagen sa usiluje nielen v Amerike o zásadný prechod k elektromobilite, na čo nový názov priamo odkazuje. Na americkom trhu a v anglickom jazyku by takýto nový názov aj lepšie korešpondoval s ponukou elektrických modelov od nemeckého výrobcu.

Televízia CNBC dokonca uviedla, že v takomto prípade by americký Voltswagen zostal prevádzkovou jednotkou väčšej americkej skupiny Volkswagen.

Volkswagen
Zdroj: Volkswagen Group

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa