Po Tescu, Delii a Yeme vidí potenciál v online zákazníkoch aj nemecký Lidl. Zatiaľ čo prvé tri spomínané reťazce však roznášajú potraviny, Lidl chce od nového roka v e-shope ponúkať spotrebný tovar v kategóriách móda, dielňa a záhrada, šport a voľný čas, bývanie, domácnosť a detský svet.

E-shop je už od roku 2017 v prevádzke v susednom Česku a k nám by sa mal dostať

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa