Novinka v sieti nemeckého diskontu je tak trochu z núdze cnosť. Outlet otvára v priestoroch bývalej vlastnej predajne, ktorú presťahoval do väčšej novopostavenej budovy na okraji mesta. Pôvodná nehnuteľnosť si nenašla nové využitie, Lidl sa preto rozhodol, že v nej otestuje nový typ obchodu s kratšou otváracou dobou.

„Nie je to predajňa, pre ktorú sa špeciálne objednáva tovar. Neplánujeme pre ňu robiť ani pravidelnú letákovú komunikáciu,“ hovorí pre TREND hovorca Lidla Tomáš Bezák. Sortiment bude tvoriť nový tovar, ktorý sa nepredal po celom Slovensku, nepôjde o vrátené či reklamované výrobky.

V ponuke outletu nebudú potraviny s výnimkou

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa