Výsledky druhého ročníka štúdie sa opierajú o 35-tisíc jedinečných výpovedí viac ako 2 800 respondentov. Zber dát s využitím metodiky spoločnosti KPMG Nunwood sa uskutočnil v treťom kvartáli vlaňajška.

Celková zákaznícka skúsenosť na Slovensku sa oproti predchádzajúcemu roku mierne zlepšila. Rebríček značiek odráža hodnotenia v šiestich základných pilieroch zákazníckej skúsenosti, ktorými sú personalizácia, integrita, očakávania, čas a úsilie, empatia a riešenie problémov.

Vo všetkých pilieroch dosiahol najlepšie skóre Martinus. Viac ako polovica respondentov, ktorí ho navštívili, sú jeho promotérmi. Znamená to, že firmu naozaj milujú, chvália a odporučili by ju známym.

Poradenská spoločnosť ozrejmuje, čo si zákazníci cenia na top značkách. Pre lídra zákazníckej skúsenosti Martinus kniha nie je len predajným artiklom, ale zhmotňuje lásku, záujem a vášeň. Kníhkupectvo vidí zákazníka personalizovane, ponúka mu to, čo by ho mohlo zaujímať a presne nastavuje jeho očakávania. Dobrá atmosféra a integrita robia

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa