Značka Môjobchod odštartovala svoju cestu v roku 2012 a úspech zaznamenala už veľmi krátko po otvorení. Záujem franšízantov bol vysoký vďaka priaznivým podmienkam zo strany silného partnera METRO Cash & Carry, ktorý pomáha zákazníkom plniť si podnikateľské sny prostredníctvom podpory, ktorú im poskytuje, či už vo forme kompletného marketingového zastrešenia, atraktívneho brandingu, distribuovaného akciového letáku, no najmä poskytnutím know-how s dlhoročnými skúsenosťami.

Počet predajní rokmi rapídne stúpa pre vysoký záujem podnikateľov o otvorenie franšíz. Nový a originálny koncept je motiváciou pre podnikateľov stať sa súčasťou úspešného biznisu.  

Rok 2022 Môjobchod radí medzi prelomové roky. Dosiahol nielen otvorenie 700. predajne, ale prišiel aj s novým konceptom ambassador predajní kombinujúcich moderný minimalistický dizajn, inovatívne riešenia vedúce k zníženiu energetickej náročnosti predajní a rozšírenie produktových radov vlastných značiek Fine Life a ARO. Funkčné usporiadanie sortimentu zároveň šetrí zákazníkovi čas pri nakupovaní. Kvalita a čerstvosť potravín je neodmysliteľnou súčasťou značky Môjobchod a je jedným z primárnych atribútov, vďaka ktorému sa značka rozšírila o viac ako 440 prevádzok za posledných 5 rokov.

Veľkosť tohto projektu naberá na číslach každým mesiacom. Značka sa snaží vytvárať priestor pre každého, kto chce ukázať usilovnosť a oddanosť v podnikaní. Aj to je dôvodom, prečo je vďačná za každého zamestnanca a franšízanta, ktorý zdieľa jej hodnoty a pracuje na úspechu.