Podľa prieskumu McKinsey & Company sa tieto predplatiteľské balíčky dajú zaradiť do troch kategórií podľa toho, čo zákazníkom ponúkajú - oslobodenie od otravného rutinného nákupu (žiletky, vitamíny, nové zubné kefky...), veci, ktoré sú vždy iné a nové, prekvapujúce a je vzrušujúce si ich vyskúšať (dekoratívna kozmetika, oblečenie a knihy) alebo pocit výnimočnosti, ktorý pramení z exkluzívneho prístupu (VIP členstvo v kulinárskom alebo vínnom klube s mesačnou degustáciou na doma).

Balíčky obsahujú mini vzorky na testovanie alebo štandardné verzie produktov v plnom objeme. Prídu vám úhľadne zabalené každý mesiac alebo štvrťročne (jarné, letné, jesenné a zimné kolekcie).

Ich cena sa pohybuje od desiatich do 50 eur za jeden kus v závislosti od typu produktu aj náročnosti spotrebiteľa. Niekomu stačia ku šťastiu tri nové laky na nechty, rúž a pohľadnica z drogérie, iný potrebuje vidieť certifikát o fairtrade, eko a lokálnosti značky.

Je pravidlom, že vám budú výrobcovia tvrdiť, že škatuľa v skutočnosti obsahuje produkty v niekoľkonásobne vyššej hodnote, akú platíte. Má to iba jediný háčik - vo viacerých prípadoch, najmä v kategórii prekvapivých balíčkov, neviete presne ovplyvniť, čo v nej presne je.

Ten správny „grif“

„Spotrebitelia nemajú služby na predplatné veľmi v láske. Ak na niečo potrebujete registráciu, aby ste to získali, kladú na vás ako na zákazníka požiadavky a je oveľa ťažšie získať si vás,“ píše sa v správe.

Aj napriek tomu 15

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa