Vivo! Bratislava teraz ponúka 170 obchodov na nájomnej ploche 36-tisíc metrov štvorcových. Patria k nim pobočky Reserved, Mohito, Cropp, House, Sinsay a Teta, Sportisimo, I-Stores či Biopark.

Premenovanie Polusu sa dalo očakávať, Bratislava je súčasťou širšieho konceptu rakúskej skupiny Immofinanz, ktorá svoje nákupné centrá pod touto značkou prevádzkuje aj v ďalších krajinách. Totožný koncept a jednotný branding umožňuje prehľadnejšie riadenie a čiastočne aj úsporu nákladov.

Zmení sa aj exteriér

„Dôsledne pracujeme na implementovaní našej zákaznícky orientovanej stratégie v oblasti komerčných nehnuteľností a to aj cez investície do rozvoja našich dvoch retailových formátov – Vivo! a Stop shop,“ povedal Dietmar Reindl, Chief Operating Officer spoločnosti Immofinanz.

Podľa Adriana Bódisa, country manažéra Immofinanz, sa zamerali na investície do parkovania, food courtu, eskalátorov, navigácie a dizajnu.

Majiteľ si naplánoval aj úpravy exteriéru a okolia Polusu. V prvej polovici roku 2020 by 

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa