Influencer v roku 2021 nemôže mať vplyv len na jednej platforme. Skúsenosti zo slovenského aj zahraničného prostredia, podčiarknuté pandémiou, ukazujú, že by mal mať vplyv minimálne na troch sociálnych sieťach, aby jeho databáza fanúšikov dostatočne priťahovala firmy a ich reklamu.

Počty pritom nie sú všetko. „Ak má osobnosť menej sledovateľov, ale vysoké dosahy a zapojenosť publika, je tam vysoká miera personalizácie a dôvery. Ich posty a zdieľanie publikum vníma osobne a bez filtra, preto je konverzia vysoká aj pri 500 sledovateľoch,“ tvrdí expertka na komunikáciu na sociálnych sieťach Tamara Gončárová.

Plačková ako magnet na peniaze

Na Slovenskom trhu je predajnou a zárobkovou mašinou Zuzana Strausz Plačková. Na Instagrame má 730-tisíc sledovateľov s ročným rastom účtu na úrovni 21,9 percenta. Vďaka svojráznosti a funkčnému mediálnemu avatarovi dokázala vyťažiť maximum financií a povedomia zo spoluprác so značkami. Jediným príchodom do miestnosti na sociálnej sieti Clubhouse v janurári tohto roka získala viac ako 15-tisíc sledovateľov.

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa