Veľtrhy a výstavy sú pre firmy jedným z nástrojov, ako môžu propagovať svoje produkty či služby. Pandémia koronavírusu však postihla aj segment výstavníctva a mnohé fyzické výstavy či veľtrhy boli presunuté či zrušené.

Okrem toho budú v súčasnosti firmy oveľa intenzívnejšie rozmýšľať, koľko budú investovať do marketingu a akým spôsobom sa môžu prezentovať. Pre veľa z nich je medzinárodné výstavné podujatie finančne príliš náročné a hľadajú aj nové možnosti. Majú online výstaviská šancu na úspech a dokážu kompletne nahradiť tradičné fyzické výstavy?

Facemedia
Neprehliadnite

Dáta o zákazníkoch sú často neobjavený poklad. Obchodom zvýšia predaj o desiatky percent

Online výstavisko

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa