Fráza, kto nie je na sociálnych sieťach, ako keby nežil, sa čoraz viac používa aj v podnikateľskom svete. Dôvodom je najmä obrovský počet návštevníkov, z ktorých sa môžu vykľuť zákazníci.

Podľa septembrového prieskumu spoločnosti Go4insig navštevuje najpopulárnejšiu slovenskú sociálnu sieť Facebook takmer tri milióny ľudí. Druhé miesto obsadil YouTube a tretie Instagram, a to s takmer rovnakým zastúpením mužov a žien.

Mnoho podnikateľov preto môže mať pocit, že sa bez týchto platforiem nepohnú. Odborníci tak isto potvrdzujú, že aj keď ide len o jeden z marketingových nástrojov, jeho nevyužívaním  strácajú firmy konkurenčnú výhodu.

Prázdne profily odrádzajú

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa