Oficiálne odporúčanie autorít znie – ostaňte doma. Pre kuriérov táto situácia znamená, že majú a budú mať plné ruky práce. Už pred hrozbou šírenia vírusu Covid-19 boli Slováci v porovnaní s okolitými štátmi jasnými lídrami v nakupovaní online. Teraz, keď musí väčšina sedieť s celou rodinou doma, sa tento trend ešte zintenzívnil.

Obrat e-shopu Alza pri medziročnom porovnaní stúpol na Slovensku a v Česku o viac ako 70 percent, konkurent Mall pozoroval v posledných dňoch nárast predaja v sortimente rýchloobrátkového tovaru o 200 percent.

Rozvozy jedál posilňujú

Zabrať dostávajú aj kuriéri reštaurácií „Pri platbe za jedlo s donáškou domov sme [v čase od 5. marca do 18. marca  pozn. TRENDU] zaznamenali 10-percentný nárast,“ uviedla analytička Slovenskej sporiteľne Lenka Buchláková. Z analýzy banky ďalej vyplýva, že počas dvojtýždňovej karantény 

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa