Podľa BestCoffee.sk kávu ľudia jednoducho milujú, spríjemňuje nám rána, popoludní dodáva potrebnú energiu. Patrí na stôl pri výnimočných pracovných jednaniach a rovnako tak aj k poobednému stretnutiu s priateľmi. V práci má však priam výsostné miesto. Keďže tam trávime väčšinu dňa, káva je dôvodom, pre ktorý si urobíme od práce prestávku a odreagujeme pri nej hlavu.

Dobrá káva je jednoduchý spôsob ako ukážete, že si svojich zamestnancov vážite.
 

V súčasnosti 75 % Európanov pije aspoň jednu šálku kávy denne. Je teda pravdepodobné, že aj medzi vašimi zamestnancami je aspoň pár členov, ktorí pijú kávu denne a naozaj by ocenili, keby ju mali v práci po ruke. Šálka horúcej kávy je rutina zamestnancov.

Nielenže poskytne potrebnú dávku kofeínu, ale je to aj skvelý nástroj na zvýšenie produktivity a motivácie pri práci. Ak si zvolíte vynikajúcu kávu od Best Coffee Distribution, tak zvýšite produktivitu svojho tímu a zvýšite celkovú spokojnosť s prácou. A tá bude určite obojstranná.

CEO Best Coffee Distribution Marco Destefanis
Zdroj: Best Coffee Distribution
CEO Best Coffee Distribution Marco Destefanis

Ak chcete skvelú kávu značky Hausbrandt od Best Coffee Distribution ochutnať, zájdite si do novootvorenej kaviarne s talianskym štýlom Meyora. Nájdete ju na ulici Jégeho 1 v Bratislave. V tejto kaviarni si kávu často vychutnávajú hokejisti pred tréningom z blízkeho štadióna a rovnako aj mladí študenti neďalekej Farmaceutickej fakulty Univerzity Komenského.

Máte pochybnosti o poskytovaní kávy vo vašej firme?

Tieto dôvody vás presvedčia, prečo by ste ju mali dopriať sebe i svojim zamestnancom a kolegom:

1. Úľava od bolesti

Pitie kávy pred náročnou pracovnou úlohou dokáže zmierniť bolesť a napätie organizmu. Dokonca, asi dve šálky môžu znížiť bolesť svalov až o 48%.

2. Etické správanie

V štúdii z roku 2014 zistili, že unavení ľudia, ktorí si dopriali silnú kávu pred dôležitým testom, sa viac držali svojich zásad.

3. Prejav dôležitosti

Dobrá káva je jednoduchý spôsob ako ukážete, že si svojich zamestnancov vážite. Je to spôsob ocenenia a istej starostlivosti. Tým, že svojim zamestnancom poskytnete kávu, čaj a teplé nápoje, dávate im príležitosť načerpať nové sily na zvládnutie ďalších úloh.

4. Zvýšená produktivita

Pitie kávy pomáha sústrediť myseľ a zlepšiť reakčný čas, pozornosť a uvažovanie. Môže tiež zlepšiť pamäť a koncentráciu. Štúdia zistila, že 80 % zamestnancov malo vyššiu morálku a bolo viac motivovaných robiť svoju prácu čo najlepšie, keď im firma dopriala jednoduché výhody ako je čerstvá káva a čaj.

5. Pozitívna kultúra na pracovisku

Poskytovanie podnikového kávového riešenia v zamestnaní nielenže zlepší produktivitu zamestnancov, ale môže tiež pomôcť uľahčiť tímovú prácu. Až 40 % opýtaných zamestnancov v štúdií uviedlo, že konštruktívnejšie konverzovali pri šálke kávy. Štúdia tiež zistila, že prestávky na kávu mali pozitívny vplyv na zvýšenie sily skupín na pracovisku a zvýšenie produktivity. Šálka ​​kávy s kolegami je skvelý spôsob, ako si vymieňať názory, zdieľať a vytvárať nové nápady.

6. Zlepšuje morálku

Štúdia ukázala, že 37 % zamestnancov by uprednostnilo denne čerstvú gurmánsku kávu zadarmo pred firemným vianočným večierkom! Nákladovo efektívne výhody na pracovisku, ako je bezplatná káva, spôsobujú, že sa zamestnanec cíti cenený a oceňovaný.

7. Zdravotné benefity

Ukázalo sa, že každodenné pitie kávy znižuje riziko vzniku cukrovky 2. typu. Pitie kávy sa spája aj s nižším rizikom Parkinsonovej choroby, demencie, rakoviny pečene, srdcových chorôb, mŕtvice a Alzheimerovej choroby. Káva je plná antioxidantov, ktoré sú silnými bojovníkmi proti rakovine. Harvardská štúdia zistila, že ženy, ktoré pili 4 alebo viac šálok kávy denne, mali o 20 % nižšie riziko depresie.

Spokojní klienti BestCoffee.sk

V spoločnosti STRABAG sa presvedčili, že dopriať zamestnancom výnimočnú kávu, bolo správnym rozhodnutím. „Naši zamestnanci oceňujú benefit kvalitnej „firemnej“ kávy od nášho dlhoročného dodávateľa Best Coffee Distribution. Pri šálke dobrej kávy dobíjajú energiu, riešia spolu pracovné záležitosti i neformálne témy, čím sa zároveň upevňujú dobré vzťahy a zvyšuje naša firemná kultúra,“ hovorí konateľka spoločnosti Jarmila Považanová.

Vo vyhľadávanom MMG Barbers je káva od Best Coffee Distribution neoddeliteľnou súčasťou služby tak ako pre svojich klientov, tak aj pre personál. „Pomáha k uvoľneniu komunikácie medzi klientom a zamestnancom. Káva od nášho dlhoročného dodávateľa Best Coffee Distribution je pre náš personál výborný doplnok, ako podať lepší výkon a samozrejme vytvára príjemnejšiu atmosféru medzi kolegami,“ povedal Maroš Ihnát z MMG Barbers.

I súkromná spojená škola British International School poskytuje svojim zamestnancom vďaka spolupráci s Best Coffee Distribution lahodný benefit v podobe kávy. “Vďaka profesionálnym kávostrojom, starostlivosti, lahodnej a chutnej kávy dobijú energiu pre ďalšie vzdelávanie našich študentov. 

Dopriať zamestnancom prestávku na neformálny kávový rituál, prináša každej firme pozitívny efekt.
 

Počas prestávok zároveň medzi sebou s radosťou debatujú o svojich skúsenostiach a zážitkoch z vyučovacích hodín, kým si vychutnávajú šálku chutného espressa či capuccina. A následne spokojní a namotivovaní odchádzajú k svojim študentom odovzdať nové informácie,” oceňuje Tereza Pavlaková z British International School.

Spokojných klientov, ktorí sa rozhodli pre kávu od Best Coffee Distribution, je však viac. „Veľmi si vážime každého spokojného klienta. Vďaka ním vieme, že naša káva nielen dobre chutí, ale vytvára príjemnú atmosféru aj v náročných pracovných situáciách,“ hovorí Marco Destefanis, CEO Best Coffee Distribution.

Ak túžite dohnať zážitok z kávy pre svojich zamestnancov do dokonalosti, tak zadovážte do vašej spoločnosti originálne, dizajnové šálky. Alebo stavte na také, ktoré farbami či milým citátom pozdvihnú náladu milovníkom kávy. Best Coffee Distribution zo svojich skúsenosti vie, že dopriať zamestnancom prestávku na takýto neformálny kávový rituál, prináša každej firme pozitívny efekt.

Tento článok označený We know how vznikol v spolupráci s komerčným partnerom. Redakcia nie je jeho autorom, ale obsah článku považuje za prínosný pre čitateľa.