Aj dnes prebieha veľká časť firemnej komunikácie cez telefón: približne 84 % stredných podnikov na oslovovanie svojich zákazníkov používa práve telefonický hovor. Doba a možnosti sa však zmenili, a tak je cloudové telefonovanie čoraz populárnejšie. Práve európsky líder v tejto oblasti, nemecká spoločnosť NFON, vytvorila aplikáciu Cloudya, ktorá pomôže podnikateľom výrazne znížiť náklady, zvýšiť efektivitu práce a tiež priniesť nové možnosti komunikácie. Ako funguje?

Cloudové telefonovanie je budúcnosťou firemnej komunikácie

Mnohí experti zaoberajúci sa firemnou komunikáciou predpovedajú, že práve cloudovému telefonovaniu patrí budúcnosť. Dôvody sú jasné: výrazné zníženie nákladov (v niektorých prípadoch 50% - 65 % v porovnaní so štandardným poskytovateľom telefonických služieb), jeho jednoduché a rýchle zavedenie, množstvo pridaných funkcionalít od video hovorov cez správy až po zdieľanie obrazovky, vyššia spoľahlivosť služieb či lepšia dostupnosť zamestnancov.

Čo vlastne cloudové telefonovanie je? Je to telefonovanie, ktoré sa uskutoční prostredníctvom internetovej siete. Náš hlas sa v ňom zmení na jednotky a nuly, ktoré sa v malých dátových balíčkoch prenesú cez internet. Nie je potrebné žiadne špeciálne zariadenia ani pripojenie, stačí internet a smartfón, stolový počítač alebo notebook. A samozrejme, spoľahlivý poskytovateľ týchto služieb.

Čo je Cloudya a ako funguje

Európskym lídrom v oblasti poskytovania služieb Cloud PBX – teda zabezpečenie online telefonickej ústredňe – je nemecká spoločnosť NFON. Bola založená v roku 2007 v Mníchove a vznikla práve s víziou stať sa lídrom cloudovej telefónie. O tom, že sa jej to podarilo, svedčí aj viac ako 50-tisíc klientov v 15 európskych krajinách – od Nemecka cez Španielsko až po Slovensko. Práve aplikácia Cloudya je jej vlajkovou loďou v oblasti cloudovej telefónie.

Okrem znižovania nákladov pomáha firmám zvýšiť efektivitu komunikácie i zamestnancov a zároveň ju zjednodušiť. Každý zo zamestnancov má vlastné telefónne číslo, ktoré používa na svojom smartfóne, notebooku či stolovom počítačí – bez ohľadu na to, či je na home office, pracovnej službe v Libanone alebo v kancelárii. Stačí byť pripojený k internetu. Ani samotná inštalácia aplikácie nie je podmienkou, do Cloudya sa zamestnanec pripojí aj cez internetový prehliadač.

Ilustračné foto
Zdroj: NFON
Ilustračné foto

Jedno telefónne číslo a možnosť zdieľanej obrazovky. Aj to je Cloudya

Cloudya je aplikácia na cloudové telefonovanie s intuitívnym a prehľadným rozhraním. Každý používateľ, ktorých je mimochodom už viac ako 500-tisíc, dostane svoje unikátne číslo. Telefónne číslo, ktoré funguje na každom želanom zariadení. Aj keď je jeho práca flexibilná a nezdržiava sa iba v kancelárii, je možné ho zastihnúť kdekoľvek. Cloudya umožňuje tiež nahrávať hlasové správy, posielať textové správy a jednoducho prepojiť hovor na iný kontakt.

Aplikácia Cloudya prinášať používateľom tiež množstvo užitočných funkcionalít. Veľmi jednoducho si používateľ vytvorí virtuálnu konferenčnú miestnosť, kde sa spojí so všetkými žiadanými účastníkmi hovoru. Nie je tak potrebné cestovať do iného mesta či štátu. Samozrejmosťou sú video hovory, ale aj zdieľanie vzdialenej obrazovky. Vďaka čomu sa ušetrí množstvo času pri vysvetľovaní, ako napríklad odstrániť technický problém.

Chcete sa dozvedieť o výhodach a možnostiach aplikácie Cloudya viac? Navštívte stránku www.nfon.com/sk.