Fusakle boli jednou z prvých slovenských značiek dizajnových ponožiek. Úvodné kolekcie prišli na trh v roku 2015. V minulom roku začala cieliť svoje aktivity aj na Česko.

„Bol to plán od začiatku. Oživujeme manufaktúry a výroby na Slovensku a v Česku a aj sa prezentujeme ako česko-slovenský produkt,“ hovorí pre TREND spoluzakladateľ značky Fusakle Ján Anguš

Súčasťou zahraničnej expanzie je otvorenie showroomu v pražskom nákupnom centre Chodov, ktoré funguje ako základňa pre aktivity značky v Česku.

Na českom trhu sa chcú Fusakle presadiť podobným štýlom ako na Slovensku, teda najmä prostredníctvom partnerských predajcov. Vďaka tomuto typu spolupráce majú dnes približne tristo predajných miest.

Silná základňa vo fyzickom

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa