Ako po 17-tej hodine informovala hovorkyňa banky Zuzana Eliášová, technický problém sa už podarilo vyriešiť. 

Pôvodná správa: ČSOB má výpadok systému. Klienti nemôžu platiť kartami, ani vyberať hotovosť z bankomatov či na pobočkách. Podľa pracovníka pobočky trvá problém od rána. Kedy sa ho podarí vyriešiť, nevedel povedať.

Klienti banky bez hotovosti v peňaženky sú tak v mimoriadne zložitej situácii. Napríklad tých, ktorí práve natankovali na benzínovej pumpe a chystajú sa zaplatiť, čakajú zrejme komplikácie.

Platobné terminály neinformujú o probléme v systéme, ale o zamietnutí transakcie vydavateľom.

Situácia potvrdzuje, že kto sa spolieha výlučne na bezhotovostný styk, mal by mať v peňaženke aspoň dve karty rôznych bánk, optimálne aj dvoch kartových spoločností.

Na infolinku banky je zložité sa dovolať, bežná stránka o výpadku neinformuje, po prekliknutí na stránku internet bankingu sa objaví informácia o pravidelnej údržbe.

Podľa hovorkyne banky Zuzany Eliášovej ide o technický výpadok, na ktorého odstránení intenzívne pracujú.