Radíte sa medzi netrpezlivých ľudí a chcete mať odpovede na svoje otázky ihneď, no zároveň si potrpíte aj na to, aby boli hodnotné a z relevantného zdroja?

Vitajte v klube. Ako to teda dosianuť? Jednou z najrelevantnejších možností posledných dní sa stali chatboti. Chatbot je v podstate robot, ktorý je naučený komunikovať s vami tak, aby ste ani nespostrehli rozdiel medzi človekom a umelou inteligenciou. Táto umelá inteligencia dokáže samostatne vykonávať analýzu zákazníka. Bez potreby riadenia vie osloviť už existujúcich zákazníkov s inými produktmi z portfólia spoločnosti, ovláda tiež niekoľko jazykov a zvládne pochopiť aj iné, ako len preddefinované otázky. Čím viac informácií zozbiera z predošlých konverzácií, tým efektívnejšie dokáže odpovedať aj na nepredefinované otázky.

Keď to vezmeme z opačného súdka, chatbot je skvelým pomocníkom nielen pre konečného užívateľa, ale najmä pre firmy, ktoré si potrpia na zákaznícky servis. Každá dobrá firma predsa chce, aby mal ich zákazník informácie dostupné 24/7. Vedeli ste napríklad, že väčšina online zákazníkov sa o kúpe rozhoduje na základe poskytnutého zákazníckeho servisu. Že by boli chatboti ďalšou možnosťou, ako môžu vyspelé firmy preskočiť konkurenciu? Necháme sa prekvapiť.

Kde všade chatbotov nájdete? Ich základom sú chatovacie platformy, ako Messenger, Whatsapp, Skype či Viber. Samotnú správu naprogramovaného chatbota viete vykonávať veľmi jednoducho aj sami po jednoduchom zaškolení, ktoré vám poskytne spoločnosť ChatboTech.

Radi by ste sa dočítali viac či si vyskúšali chatbota na vlastnej koži? Skúste sa porozprávať napríklad s Korona chatbotom, Trend chatbotom či Eurovea chatbotom. Na stránke www.chatbotech.sk sa dozviete všetky podstatné informácie.